50+ перлин любові яванською мовою та їх останні значення

Ви шукаєте любовні перлини яванської мови, які є романтичними, смішними, а також мудрими? Monggo pinarak!

Яванська мова - це місцева / регіональна мова, в якій найбільше носіїв мови в Індонезії. Ось чому яванська мова - це мова, де найбільше словникового запасу поглинається індонезійською.

Ну, як відомо, яванська мова має широке і глибоке значення. Зокрема, коли використовується як вираз великої любові до близьких людей.

По-іншому, якщо викопати когось, кого ти любиш, використовуючи яванське слово любов . Звучить солодше, романтичніше та танкіше , банда! Тому ApkVenue поділиться перлами любові на яванській мові з їх значеннями, щоб ви могли їх зрозуміти.

Перлини кохання яванською мовою

Як сказав Яка вище, яванська мова має більш глибоке значення у словниковому запасі. Тому для тих з вас, хто хоче спокусити свого партнера місцевою мовою, ApkVenue поділиться для вас найновішими та найкращими яванськими любовними словами . Ось список!

Слова любові в романтичній яванській мові

Фото надано: Готель Tugu

Почуття любові вибухне ще більше, якщо це буде виражено в красивих виразах. Отже, ось слова чи цитати кохання на яванській мові , які справді романтичні . Гарантовано, ваш партнер почує це відразу вголос !

Angger aku nyawang sliramu, rasane kabeh macem roso bungah ning alam dunyo mandeg ono ing ngarep netraku.


Ketika aku melihatmu, aku melihat semuanya ujung kebahagiaan dunia ini telah berhenti sekejap di mataku.

Sepatu iso nganteni sendal, bambu iso ganteni kayu, tapi ilingo siji ae ora enek sing iso ganteni koe neng atiku.


Sepatu bisa mengantikan sandal, bambu bisa menggantikan kayu, tapi ingat satu aja tidak ada yang bisa mengantikan kamu di hatiku

Aku ora pernah ngerti opo kui tresno, kajaba sak bare ketemu karo sliramu.


Aku tidak pernah tau cinta itu apa, kecuali setelah bertemu denganmu.

Tresno iku mergo ati, ora bakal owah tekane mati.


Cinta ini datang dari hati, tak bakal berubah sampai mati.

Ra kepetuk sak wetoro rasane pengen weruh sliramu.


Tidak bertemu sebentar saja sudah nggak sabar ingin melihatmu lagi.

Rino wengi aku tansah kelingan sliramu.


Siang malam aku selalu teringat dirimu.

Aku duduk cah romantis sing iso berkata kata manis, nanging aku mung bocah humoris sing iso berkata manis.


Aku bukan orang romantis yang bisa berkata kata manis, tetapi aku hanya orang humoris yang bisa berkata manis

Ora perlu janji sehidup semati, sing penting iso bertahan sampek mati.


Tidak perlu janji sehidup semati, yang penting bisa bertahan sampai mati.

Ora perlu urip mewah lek ujung ujunge ujunge bubrah, cukup urip sederhana nanging bahagia karo awakmu.


Tidak perlu hidup mewah kalau ujung-ujungnya rusak, cukup hidup sederhana asalkan bahagia bersamamu.

Saat dewe podo podo adoh, siji sing kudu koe ngerti, bakal tak jogo tresno iki sampe matek.


Saat jarak memisahkan kita, satu hal yang harus kamu tahu, aku akan menjaga cinta ini sampai mati.

Aku tanpa awakmu bagaikan es dawet ra diwei gulo.


Aku tanpamu bagaikan es dawet tidak diberi gula.

Мудрі слова любові яванською мовою

Джерело фото: пелетний шаман 2018

На додаток до романтичних цитат, ви також повинні знати яванські любовні слова, які є мудрими та вагомими. Це тому, що яванська мова має глибоку філософію , особливо у повсякденному житті. Замість того, щоб затягуватися, ось список!

Tresno iku ora patokan karo ganteng, ayune rupamu, akehe bondomu, lan opo penggaweanmu.


Cinta itu tidak berpatokan pada ketampanan, cantiknya parasmu, banyaknya hartamu, dan pekerjaanmu.

Mbangun kromo ingkang satuhu, boten cekap bilih ngagem sepisan roso katresnan. Hananging butuh pirang pirang katresnan lumeber ning pasangan uripmu siji kui.


Pernikahan yang sukses tidak membutuhkan sekali jatuh cinta, tetapi berkali-kali jatuh cinta pada orang yang sama.

Akeh cara dienggo bahagia, salah sijine ngeculke uwong sing nyia-nyiake kowe.


Banyak cara untuk bahagia, salah satunya melepaskan orang yang menyia-nyiakan kamu.

Nek jenenge sayang kuwi kudune ra nuntut pasangane dinggo" dadi wongliyo" mung mergo kekurangane.


Kalau namanya sayang itu harusnya nggak menuntut pasangannya dipakai "milik orang lain" hanya karena kekuranngannya.

Jarene wes ikhlas de e karo sing liyo, kok iseh ngomong Nek Tuhan ra bakal mbales, karma sing mbales. Mbok wes meneng wae luwih apik.


Katanya sudah ikhlas dia dengan yang lain, kok masih bilang 'Kalau Tuhan nggak anak membalas, karma yang balas.' Udah diam aja lebih baik.

Uwong duwe pacar iku kudu sabar ambek pasangane. Opo maneh seng gak duwe.


Orang yang punya pacar itu haruslah sabar dengan pasangan yang dimiikinya. Apa lagi yang nggak punya.

Nek jenenge sayang kuwi kudune ra nuntut pasangane dinggo" dadi wongliyo" mung mergo kekurangane.


Kalau namanya sayang itu harusnya nggak menuntut pasangannya dipakai "milik orang lain" hanya karena kekuranngannya.

Mergo seng gaene ngekek i cokelat bakal kalah karo seng ngewehi seperangkat alat sholat karo nyanyi lagu akad.


Karena yang sering memberi cokelat akan kalah dengan yang memberi seperangkat alat solat dan nyanyi lagu akad.

Nek pancen tresno iku kudu dijogo, ora malah keno godo marang wong liyo.


Kalau memang cinta harus dijaga, bukan malah termakan godaan orang lain.

Akeh manungsa ngrasakake tresna, tapi lali lan ora kenal opo iku hakikate tresno.


Banyak orang merakan cinta, tapi lupa dan tidak kenal apa itu hakikat cinta.

Jenenge seneng kui ono umure. Koyo to mati. Yen wes entek umure, rasah mbok getuni. Ikhlash wae, insya Allah Allah bakal paringi ganti sik luwih apik.


Setiap cinta ada umurnya. sebagaimana kematian. Ketika sudah habis umurnya, tak bisa lagi diperpanjang. Ikhlaskan saja, Allah pasti ganti yang lebih baik.

Sik jenenge roso tresno sik tenanan, yo kuwi sik marakne ati tambah semangat. Marakne tenang ning pikirane awake dewe.


Cinta sejati itu yang menghidupkan api semangat didalam hati, dan menghadirkan ketenangan di dalam alam pikir kita.

Nek seneng tenan-nan kui di jogo awake, atine, lan kesucianne. Ndang di ajak ijab, dudu dijak rono rene pacaran ra jelas.


Kalau kamu cinta beneran ya dijaga badannya, perasaannya, dan juga kesuciaannya. Segera diajak menikah, bukan luntang lantung hanya di ajak pacaran kesana kemari.

Смішні яванські слова любові

Джерело фото: Kompasiana

Окрім романтики, яванська мова також відома тим, що має смішний та кумедний словниковий запас. Це може доповнити колекцію смішних і гокільських слів, які ApkVenue зібрав кілька хвилин тому в цій статті .

Більше того, багато досліджень показали, що хтось набагато віддає перевагу жартівливому та смішному партнеру, аніж просто фізичному капіталу, банді. Тому просто погляньте на список нижче!

Cintaku nang awakmu iku koyok kamera, fokus nang awakmu tok liyane ngeblur.


Cintaku padamu seperti kamera, fokus di kamu saja, yang lain blur.

Ora penting mikir malam mingguan, seng penting malam lamaran.


Nggak penting mikir malam minggu, yang penting malam lamaran.

Mejikom ae nek lagi ngliwet selalu terhubung karo listrik, mosok koe sing lagi pacaran lost connecting karo de e.


Penanak nasi saja kalau lagi masak selalu terhubung dengan listrik, masak kamu yang lagi pacaran lost connecting sama dia.

Obat pahit ae marakke mari, mosok koe sing manis marakke loro.


Obat yang pahit saja bisa bikin sembuh, masak kamu yang manis bikin sakit.

Berakit-rakit kehulu berenang-renang ke tepian,mantan wes neng penghulu aku iseh kesepian.


Berakit-rakit kehulu berenang-renang ke tepian, mantan sudah di penghulu aku masih kesepian.

Tresno iku kadang koyo criping telo. Iso ajur nek ora ati-ati le nggowo.


Cinta itu seperti kripik singkong. Bisa hancur kalau tidak hati-hati dibawa.

Witing tresno jalaran seko sering dijak dolan rono-rono.


Cinta tumbuh dari sering diajak jalan ke sana kemari.

Aku tanpamu bagaikan sego kucing tanpa karete. Ambyar.


Aku tanpamu bagaikan nasi kucing tanpa karet, hancur.

Mantan karo gebetan iku bedo tipis, podo-podo susah move on.


Mantan dan gebetan itu berdeda tipis, sama-sama susah move on.

Gusti yen arek iku jodohku tulung dicidakaken, yen mboten joduhku tulung dijodohaken.


Tuhan jika dia adalah jodohku tolong didekatkan, dan jika bukan tolong dijodohkan.

Sing sering nikung pacare wong kudune kena hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa.


Yang sering nikung pacar orang lain harusnya kena hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa.

Слова любові в яванській крама-алусі

Джерело фото: iamazinc.com

Яванська мова визнає кілька рівнів мови, де яванська "Крама Алус" та "Крама Інггіл" використовуються для старших або в більш чемному контексті.

Мова Inggil Krama також використовується для вираження чогось серйозно і глибоко. Тому дуже доречно використовувати його, щоб висловити свої почуття, банда.

Ви також можете використовувати ці слова як посилання, щоб зробити свій статус WA крутим та значущим , знаєте! Нижче наведено список слів кохання в яванській крамі Інггіл!

Aku tresno kowe saklawase.


Aku Cinta Kamu Selamanya

Witing tresno jalaran soko kulino.


Jatuh cinta karena terbiasa.

Jeroning ati kangenku setengah mati.


Dari hatiku yang terdalam, aku sangat rindu sampai setengah mati.

Saben dino aku tansah ngalamun, mikir sliramu seng ayu dewe.


Setiap hari aku selalu melamun memikirkan kamu yang paling cantik sendiri.

Mung sliramu seng tak enteni.


Hanya kamu yang aku tunggu.

Tresno iku dudu mung nggo donalan, kabeh mau amargo kahanan


Jatuh cinta itu bukan untuk permainan, namun semua itu karena keadaan.

Rino wengi aku tansah kelingan sliramu.


Siang malam aku selalu teringat dirimu.

Senadyan aku sengit banget karo kowe, tapi roso ning ati ora iso di apusi. Roso sayang iki mung kanggo sliramu.


Walaupun sebenarnya aku sangat membencimu. Tetapi, perasaan di hati tidak bisa di bohongi. Rasa sayang yang ada didalamnya hanya untukmu.

Sakwise aku ketemu karo sliramu. Ra ono liyo, aku mung kepengen urip bareng awakmu, sak entek wektu ku ing dunyo iki.


Ketika aku bertemu denganmu. Yang aku mau hanya menghabiskan waktu bersamamu sampai ujung usiaku.

Стурбовані яванські слова любові

Джерело фото: Insan Wisata

Це не тільки означає щастя, іноді любов також викликає смуток, особливо якщо він відкидає вашу любов. Тому ApkVenue поділиться словом розбиття на яванській мові, що змусить вас почуватись засмученими та розчарованими!

Pengenku, aku iso muter wektu. Supoyo aku iso nemokne kowe lewih gasik. Ben Lewih dowo wektuku kanggo urip bareng sliramu.


Aku berharap, aku bisa memutar waktu kembali. Di mana aku bisa lebih awal menemukan dan mencintaimu lebih lama.

Seng paling tak wedeni orep neng dunio udu kelangan koe, tapi wedi nek koe kelangan kebahagiaan ne sampean.


Yang paling kau takutkan dalam dunia ini bukanlah kehilanganmu, tapi aku takut kamu kehilangan kebahagiaanmu.

Arek lanang kuoso milih, arek wedok kuoso nolak.


Anak laki laki bebas memilih, anak perempuan bebas menolak.

Sak umpamane koe iso ngrasakke kepriye rasane dadi awakku pasti koe ora bakal ngerti opo rasane, sakit lan kecewa.


Misalkan kamu bisa merasakan bagaimana rasanya jadi diriku pasti kamu nggak bakal ngerti apa rasanya, sakit dan kecewa.

Iso ae aku ngelalikne koe tapi kenangane kui seng susah dilaleke.


Bisa saja aku melupakan kamu tapi kenangannya itu yang susah dilupakan.

Aku ra njaluk luweh, aku nggur njalok ojo lungo nek ati.


Aku nggak minta banyak, aku hanya minta jangan pergi dari hati.

Koe kuwi koyo bintang, sing indah didelok tapi susah untuk digapai.


Kamu itu seperti bintang, yang indah dilihat tapi susah untuk digapai.

Padahal de e mek konco, tapi angger de e cedak karo wong liyo. Rasane cemburu.


Padahal dia hanya berteman, tapi setiap kali dekat dengan orang lain. Rasanya cemburu.

Ben akhire ora kecewa, dewe kudu ngerti kapan wektune berharap lan kapan wektune kudu mandeg.


Agar akhirnya tidak kecewa, kita harus mengerti kapan waktunya berharap dan kapan waktunya harus berhenti.

Wes kadung ngomong sayang jebule wes nduwe gandengan, wes kadung tak sawang malah ninggal kenangan.


Sudah terlanjur menyatakan sayang, ternyata sudah punya gandengan, sudah terlanjur dipandang malah meninnggalkan kenangan.

Iso nembang gak iso nyuling, iso nyawang gak iso nyanding


Bisa bersyair tidak bisa bermain seruling, bisa melihat tidak bisa mendampingi.

Janji tresnomu gede, nyatane saiki mbok tinggalne.


Janji cintamu besar, kenyataannya sekarang kamu tinggalkan.

Jaman isih tresno, aben dino di takokno. Saiki wes ra seneng, aben dino mung matur cacate lan nisto


Ketika dulu masih cinta, setiap hari di hubungi/ditanyain. Sekarang sudah tak lagi cinta, setiap hari hanya nyari kekurangannya dan memberinya hinaan.

Це стаття Яки про перлину любові яванською мовою, яка сповнена значенням глибокої любові. Сподіваємось, це працює для вашого партнера, банди!

До зустрічі в наступній статті ApkVenue!

Також читайте статті про Приказки чи інші цікаві статті від Діптії .